سازمان اوقاف و امور خیریه در کنار مردم سیستان و بلوچستان/ توزیع ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در مرحله اول

رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این سازمان در کنار مردم استان سیستان و بلوچستان است.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، حجت‌الاسلام «احمد شرفخانی»، رئیس مرکز امور خیریه این سازمان درباره کمک‌های انجام شده در استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در استان سیستان و بلوچستان و همچنین وضعیت بحرانی این استان، ضرورت داشت تا سازمان اوقاف و امور خیریه کمکی را براساس اجرای نیات واقفین انجام دهد.

 

وی با بیان اینکه ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط سازمان اوقاف و امور خیریه به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان به استان سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد، افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، حبوبات و ... است؛ نکته مهم این بوده که در کنار بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، مواد ضدعفونی و مواد شوینده نیز توزیع می‌شود.



رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه این سازمان در کنار مردم استان سیستان و بلوچستان است، تصریح کرد: این نخستین مرحله کمک‌های سازمان اوقاف و امور خیریه به مردم شریف سیستان و بلوچستان در این وضعیت بحرانی است و مراحل دیگر کمک‌ها نیز انجام خواهد شد؛ در این مرحله ۲۰ دستگاه‌ اکسیژن‌ساز نیز ارسال می‌شود.



حجت‌الاسلام شرفخانی با اشاره به اینکه استان سیستان و بلوچستان موقوفاتی با نیات مرتبط نداشته و سازمان اوقاف و امور خیریه از ظرفیت موقوفات عام برای این کمک‌ها استفاده کرده است، خاطرنشان کرد: در کنار این کمک‌ها، برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی از کمک خیرین هم استفاده کنیم.

 
کد خبر 1075723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha