شهرداری نمی‌تواند تمامی نیازهای شهروندان در تامین پارکینگ را پاسخگو باشد

موحدی‌ زاده با بیان اینکه شهرداری به تنهایی نمی‌تواند تمامی نیازهای شهروندان در بحث تامین پارکینگ را پاسخگویی کند، گفت: در این زمینه از ظرفیت بخش خصوصی نیز باید بهره گرفت چراکه یکی از راه‌های حل معضلات ترافیکی، ایجاد پارکینگ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حمیدرضا موحدی‌ زاده» امروز(۲۳ تیر) در مراسم افتتاح پارکینگ طبقاتی پرستار ضمن تقدیر و تشکر از تمامی افرادی که طی ۴ سال اخیر در ساخت‌وسازهای شهری تلاش نموده‌اند، اظهارکرد: مردم بهترین و اصلی‌ترین قضاوت‌کنندگان عملکرد مدیریت شهری در این دوره هستند و بسیار خرسندیم که شورای پنجم و شهرداری در این دوره توانسته رضایت نسبی عمومی را کسب نماید البته این رضایت‌مندی به معنی نبود ضعف و انتقاد نیست چراکه به اندازه‌ای که کار انجام می‌شود، نقایص نیز بروز پیدا می‌کنند.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد با بیان اینکه نبود جای پارک و ترافیک سنگین، یکی از معضلات اصلی و همیشگی خیابان احمدآباد و معابر فرعی آن بوده که ناشی از فعالیت مطب پزشکان و بیمارستان قائم است، گفت: پارکینگ پرستار پاسخی به مطالبه چندین ساله شهروندان بود که امروز به بهره‌برداری رسید؛ در این محدوده نیازمند پارکینگ‌های بیشتری هستیم و طراحی پارکینگ پرستار به نحوی است که با تملک زمین‌های اطراف، امکان توسعه آن در آینده وجود دارد.

 

وی تصریح کرد: در این دوره از مدیریت شهری مشهد، چرخ عمران و آبادانی و سازندگی شهر بخاطر مسائل و مشکلات مختلف اعم از تنگناهای مالی و تحریم و گرانی و کرونا از حرکت نایستاد.

 

موحدی‌زاده با بیان اینکه شهرداری به تنهایی نمی‌تواند تمامی نیازهای شهروندان در بحث تامین پارکینگ را پاسخگویی کند، گفت: در این زمینه از ظرفیت بخش خصوصی نیز باید بهره گرفت چراکه یکی از راه‌های حل معضلات ترافیکی، ایجاد پارکینگ است.

 

نایب رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به بحث‌هایی که درخصوص پیاده‌راه کردن خیابان‌های پرستار و عارف مطرح شده است، افزود: این موضوع نیازمند بررسی و پایش همه‌جانبه است و تمامی ابعاد آن باید رصد شود.

 

وی از اصلاحات هندسی معابر و خیابان‌های مشهد که در این دوره انجام شد، سخن گفت و افزود: خیلی از گره‌های ترافیکی شهر با تکیه بر مهندسی ترافیک و خلاقیت بدنه کارشناسی شهرداری، با کمترین هزینه حل و فصل شد.

 

موحدی زاده گفت: مدیریت شهری در دوره شورای پنجم، مدیران را براساس شایستگی، صلاحیت و توانایی‌هایشان بکارگیری نمود و امیدواریم این نگاه در دوره پیش‌رو نیز مدنظر قرار گیرد و افراد دغدغه‌ امنیت شغلی نداشته باشند.

کد خبر 1075740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha