تقویت باورهای دینی و ایجاد خودباوری راهی موثر در ترویج فرهنگ حجاب

جوانمرد گفت: تقویت باورهای دینی و ایجاد خودباوری در بین نسل جوان راهی موثر در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «احمد جوانمرد» در نشست هم اندیشی حجاب و عفاف در زرندیه که با حضور تعدادی از بانوان فعال و نخبه شهرستان برگزار شد به اهمیت ترویج این فرهنگ در جامعه تاکید کرد و گفت: حجاب و عفاف را بخشی از فرهنگ مردم ایران زمین و چادر لباس ملی ماست.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه افزود: تمام مسائل فرهنگی و اجتماعی به نوعی تسلسل وار به هم وابسته هستند و مشکلات و معضلات  فرهنگی و اجتماعی می‌بایست پله به پله حل شوند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: همین دلیل بد حجابی موجود در جامعه کنونی ریشه در مشکلات فرهنگی دیگر دارد که متأسفانه مغفول مانده اند.

 

وی با اشاره به اینکه برای بهتر شدن شرایط باید درصدد رفع مشکلات ریشه‌ای قدم برداشت، اضافه کرد: همه افراد جامعه به ویژه دستگاه های فرهنگی باید در این زمینه فعال باشند.

 

جوانمرد تقویت باورهای دینی، بازگشت به ارزشها و فرهنگهای ایرانی اسلامی فراموش شده، ایجاد خود باوری در بین نوجوان و جوانان را از راهکارهای ترویج فرهنگ حجاب و عفات در جامعه دانست.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه ادامه داد: امید است با فرهنگ سازی و همدلی و همکاری همه جانبه شاهد رفع معضلات و مشکلات اجتماعی باشیم.

کد خبر 1075782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha