اجرای طرح نذر هشتم به نیت  امام رضا (ع)  برای  زندانیان و خانواده های نیازمند آنان

بابایی با تاکید بر ضرورت حضور صاحبان مشاغل در زندان برای آموزش و یاری به زندانیان گفت: همه مردم در اجرای طرح نذر هشتم به نیت امام رضا (ع) هشتم هر ماه، مبلغ ۸ هزار تومان را صدقه ماهیانه قرار دهند.

«علیرضا بابایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان از اصحاب قلم- نویسندگان و ناشران وخبرنگاران خواست تا زمینه فرهنگ کمک و نوع دوستی در سطح استان جهت زندانیان و خانواده های آنان  را افزایش دهند.

مدیرکل زندان های استان اصفهان ضمن قدردانی از رسانه هایی که در این راستا کک و یاری می کنند از اجرای طرح نذر هشتم حضرت امام رضا(ع) سخن گفت و افزود: اجرای این طرح یکی از ایده های ریاست سازمان زندان های کشور بوده و تقاضا داریم با فرهنگ سازی و آگاه سازی مردم جامعه به نیت امام مهربانی ها هشتم هر ماه مبلغ هشت هزاز تومان را به عنوان صدقه ماهیانه به این امر اختصاص دهند.


بابایی مشکلات معیشتی –درمانی-بهداشتی- آموزشی و اشتغال خانواده های زندانیان را از جمله موارد ضروری و مهم برشمرد و تصریح کرد: مبلغ 8 هزار تومان ماهیانه در سبد معیشتی  برای یک خانوار در جامعه بعنوان صدقه جاریه  بسیاری اندک و ناچیز است اما قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود ،کمک های استانی مردم قطعا به مبلغ بزرگ و قابل ارائه به خانواده ها خواهد بود. 


مدیرکل زندان های استان در بخش دیگری از سخنانش حضور صاحبان صنایع را در مجموعه زندان های استان ضروری برشمرد و گفت: اشتغال زندانی در حین مدت تحمل حبس می تواند از بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش و رشد جرم و بزه را پس از آزادی زندانی نیز در جامعه کاهش دهد.


وی با اعلام آمادگی کامل در این خصوص تصریح کرد: تمامی صاحبان مشاغل استان- سرمایه گذاران و کارآفرینان می توانند با بازدید از زندان و اطلاع از میزان توانمندی زندانیان و تولیدات آنان بصورت رای باز متقاضی حضور این قشر آسیب دیده در مجموعه خود شوند.


مدیرکل زندان های استان در پایان نگاه به زندان را یک نگاه اجتماعی بیان کرد و اظهار کرد: نگاه به زندان را باید به عنوان یک معضل اجتماعی در نظر گرفت و با این نگاه و با هدف بازگشت سالم زندانی به آغوش خانواده و جامعه حمایت کرد.

کد خبر 1075822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha