دوست یابی از مساجد آغاز و پایانی هدفمند دارد/ ضرورت حفظ وحدت

آیت الله مهدوی گفت: دوست یابی از مساجد، آغاز و پایانی هدفمند برای جوانان و نوجوانان و حفط در برابر آسیب های اجتماعی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید «ابوالحسن مهدوی» در گردهمایی روحانیون، متولیان مساجد و مدیران مسئول کانون های مساجد تیران و کرون اظهارداشت: حضور در مساجد اثرات و نتایج زیادی برای جامعه و فرد دارد که اقامه نماز جماعت، قرائت قرآن و دعا و یافتن دوست از نتایج آن است.

 

امام جمعه موقت اصفهان افزود: با حضور در مسجد برکات زیادی دارد که اقامه نماز جماعت از جمله آن است و از معنویت و تاثیر آن بهره می برند.

 

وی با اشاره به اینکه دوست یابی یکی از مولفه های مهم زندگی بشر است، تصریح کرد: رفیق خوب در پیشرفت انسان تاثیر مثبت می گذارد و دوست بد موجب سرنوشت غلط خواهد داشت.

 

آیت الله مهدوی با اشاره به برخی از انحراف ها در جامعه خاطرنشان کرد: برخی از این مشکلات ناشی از دوستی غلط و ارتباط با افراد ناشایسته است که خانواده ها نیز بر سر این موضوع دغدغه دارند.

 

وی ادامه داد: دوست یابی از مساجد، آغاز و پایانی هدفمند برای جوانان و نوجوانان و حفط در برابر آسیب های اجتماعی دارد که حضور در مساجد باعث پیدا کرده اند رفیق و دوستان خوب خواهد شد.

 

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه خانواده ها نسبت به دوستان فرزندان خود دقت داشته باشند، تصریح کرد: دوست صمیمی و خوب برای فرزندان می تواند در رفع برخی از دغدغه های آنان و رفع چالش های بین خود و بچه کمک کند.

 

*ضرورت حفظ وحدت در بین مردم

 

وی با اشاره به اعیاد غدیر و قربان گفت: برای تکریم این مناسبت ها برنامه ریزی و اقدام شود و رعایت اصول بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

 

آیت الله مهدوی با بیان اینکه وحدت و همدلی بین شیعیان ضرورت دارد، تصریح کرد: کشور به این موضوع مهم برای پیشرفت و ارتقا نیاز داد.

کد خبر 1075838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha