یادواره شهدای زن در سقز برگزار شد

در راستای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای زن، یادواره شهدای شهیده در مزار شهدای شهرستان سقز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام برومد رازیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز در حاشیه برگزاری یاواره شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته عفاف و حجاب اظهار کرد: بهترین الگوی زنان، بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) است و شهدای زن با تأسی از آن حضرت در مسیر حق و دفاع از اسلام جان خود را تقدیم کردند.

 

وي با بيان اينكه پاسداشت ياد و خاطره شهداي زن براي ارج‌نهادن به رشادت‌هاي آنان ضروري است گفت: مردم دلير و شهيد پرور ايران اسلامي هيچ وقت كمك بانوان در جنگ هشت سال دفاع مقدس به ويژه خدمات آنان پشت جبهه‌‌ها عليه دشمن را فراموش نمی‌کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سقز عنوان کرد: این برنامه با هدف تقویت بنیه دینی و انقلابی و گسترش فضایل اخلاقی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا برگزار شد.

 

رازیانی افزود: برگزاری نشست‌های سبک زندگی و کارگاه‌های آموزشی با محوریت عفاف و حجاب،برگزاری کرسی آزاد اندیشی ویژه دانشجویان، برگزاری محفل انس با قرآن، از جمله  برنامه‌های هفته عفاف و حجاب در اداره تبلیغات اسلامی سقز است.

 

گفتنی است؛ شهرستان سقز در دوران 8 سال دفاع مقدس 608 شهيد، 470 جانباز و 135 آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي كرده است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1075854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha