رئیس قوه قضائیه در اولین سفر استانی خود وارد ایلام شد

حجت الاسلام « غلامحسین محسنی اژه ای» رئیس قوه قضائیه در اولین سفر استانی خود، دقایقی پیش با استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و استاندار ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،حجت الاسلام والمسلمین« غلامحسین محسنی اژه‌ای» رئیس قوه قضائیه، در راس هیئتی از معاونان این قوه، لحظاتی پیش از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد این استان شد.

 

 معاونان دستگاه قضا از جمله دادستانی کشور  و رئیس دیوان عدالت اداری، در این سفر یک روزه به استان ایلام، رئیس قوه قضائیه را  همراهی می کنند، حجت الاسلام« محسنی اژه ای» لحظاتی پیش در فرودگاه شهدای ایلام، مورد استقبال رسمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام، رئیس کل دادگستری استان و  جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.


حضور در مراسم آزادی زندانیان، دیدار با قضات و کارکنان، دیدار با قشرهای مختلف مردم، حضور در شورای اداری و شورای قضایی و بازدید از مجموعه پلی اتیلن پتروشیمی ایلام از برنامه های سفر حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه به استان ایلام است.

 

گفتنی است، در این سفر مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان ایلام و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافته‌اند، در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1075867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha