۳۸ قبضه سلاح در دهلران کشف و ضبط شد

نیازی فر از کشف و ضبط ۳۸ قبضه اسلحه از قاچاقچیان و دستگیری ۸ نفر در این خصوص در بخش دشت عباس دهلران خبر داد.

رئیس دادگاه بخش موسیان و دشت عباس  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اشاره به برخورد قاطع و جدی با متخلفان و قاچاقجیان، اظهار کرد: با هوشیاری نیروهای امنیتی و انتظامی و برخورد قاطع دستگاه قضائی زمینه جولان و قاچاق اسلحه در منطقه را نخواهیم داد و برابر قانون با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.          

 

«عین الله نیازی فر» افزود: با هوشیاری ماموران امنیتی، نظامی و انتظامی 38 قبضه اسلحه در بخش دشت عباس شهرستان  دهلران از قاچاقچیان کشیف شده و در این رایطه نیز 8 نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.     

 

وی با بیان اینکه از تعداد سلاح های کشف شده، 16 قبضه اسحله جنگی کلاشینکف، 19 قبضه کلت کمری، 3 قبضه اسلحه شکاری است،  تصریح کرد: هعمچنین تعداد 2 هزار و  391 عدد فشنگ جنگی از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.


نیازی فر با تاکید بر اینکه زمینه برای افرادی که بخواهند به امنیت مردم و جامعه  صدمه وارد کرده و ایجاد ناامنی کنند، نامن خواهد بود، گفت: با همکاری قوه قضائیه، دستگاه های امنتی و  نظامی  مرزهای شهرستان دهلران همواره مورد رصد قرار دارند و  با افرادی که بخواهند  نسبت به قاچاق اسلحه اقدام کنند به شدت برخورد و به سرعت در چنگال قانون قرار خواهند گرفت.

کد خبر 1075896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha