مساجد باید محور اقدامات فرهنگی محلات قرار گیرند

حجت الاسلام کارگرگفت: مساجد باید محور فرهنگی محلات قرار گیرند و امامان جماعت بادید در جهت بصیرت افزایی و پاسخ به شبهات و حل مشکلات مردم و محله با رویکرد انقلابی تلاش کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه حجت الاسلام مهدی کارگر در کارگاه آموزشی امامان محله و روحانیون مستقر استان کرمانشاه  گفت:‌ وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی و روحانیون و امامان محلات با توجه به منویات مقام معظم رهبری به محله محوری انجام کارهای انقلابی، فرهنگی، مذهبی و تبلیغی و حل مشکلات مردم است.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: مسجد باید محور فعالیت ها قرار داشته باشد و تمام اقدامات فرهنگی محله در مساجد و با هماهنگی امام محله باید برنامه ریزی و انجام شود و مساجد باید همانند اول انقلاب فعال و کارآمد شوند.

 

وی تصریح کرد: در طرح مواسات و همدلی با کمک شبکه امامان محله ۹ هزار و ۸۰۰ خانواده نیازمند شناسایی شدند که نشان دهنده ظرفیت بزرگ امامان محله برای انجام برنامه های گوناگون است.

 

حجت الاسلام کارگر خاطر نشان کرد: همچنین در طرح مهرواره همدلی ۲ هزار و ۷۱۴ مسئله در استان کرمانشاه به ثبت رسید که باید مشکلات و فعالیت ها دسته بندی و با همکاری ادارات دولتی مرتفع شود و روحانیون پایگاه های اجتماعی می توانند با همکاری با کمیته امداد امام خمینی(ره)، بنیاد مستضعفان و غیره و در جهت حل مشکلات و آسیب های اجتماعی قدم بردارند.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: نهضت بانوان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تشکیل شده و می توان از ظرفیت بانوان برای حل مشکلات محله و خانواده استفاده کرد.

 

وی در پایان اظهار کرد:  امامان محله باید از حاشیه و سیاسی کاری پرهیز کنند و در جهت بصیرت افزایی و پاسخ به شبهات و حل مشکلات مردم و محله با رویکرد انقلابی تلاش کنند.

🔹

کد خبر 1075898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha