اقامه نماز جمعه بیست و پنجم تیر ماه در ۱۸ نقطه از استان کرمان مُلغی است

بر اساس اعلام دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کرمان؛ اقامه نماز جمعه بیست و پنجم تیر ماه به دلیل شرایط کرونایی در ۱۸ نقطه از استان کرمان ملغی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ دفتر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان در اطلاعیه ای وضعیت اقامه نمازجمعه (۲۵ تیر) در استان را اعلام کرد.

 

 

 

بر اساس این اطلاعیه نمازجمعه تاریخ فوق از مجموع ۵۶ نقطه، در شهرهای کرمان، ارزوئیه، بم، جیرفت، رودبار، رفسنجان، ریگان، سیرجان، شهربابک، عنبراباد، فاریاب، فهرج، قلعه گنج، کهنوج، منوجان، نرماشیر، زهکلوت و بروات برگزار نمی شود.

 

 

 

بنا بر این اطلاعیه نمازجمعه در سایر مناطق استان کرمان با رعایت اصول و مقررات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار و اقامه خواهد شد.

 

 

 

گفتنی است؛ طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر برگزاری نمازجمعه در فضای باز در مناطق قرمز؛ مناطقی که برخوردار از فضای باز مناسب(با در نظر گرفتن شدت گرمای هوا) هستند می توانند اقدام به برگزاری نماز جمعه کنند.

 

 

 

آخرین رنگ بندی نرم افزار ماسک؛ از مجموع ۲۳ شهرستان استان کرمان تنها شهرستان کوهبنان را در وضعیت زرد، ۶ شهرستان را در وضعیت نارنجی و مابقی را در وضعیت قرمز و فوق قرمز کرونایی نشان می دهد.

 

 

کد خبر 1075913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha