​شرایط سختی از نظر کرونا پیش روی گنبدکاووس است

کریمی گفت: قدرت و سرایت ویروس کرونا در سویه جدید بسیار بالا است و تداوم این وضعیت، شرایط سختی را در گنبدکاووس رقم می زند.

«عبدالقدیر کریمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: شرایط پیک جدید کرونا خوب نیست و مردم باید به پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند.

 

فرماندار گنبدکاووس ادامه داد: تجربیات خوبی از چهار پیک گذشته در شهرستان گنبدکاووس بدست آوردیم و اگر توانستیم با کمترین آسیب اپیدمی کرونا را پشت سر بگذاریم به واسطه همراهی مردم با ستاد کرونا بود و انتظار داریم در پیک پنجم نیز این همراهی ها اتفاق بیفتد.

 

کریمی از مردم درخواست کرد برای حفظ سلامت پدر و مادر، فرزندان و اطرافیان خود از ماسک استفاده کنند و یادآور شد: قدرت و سرایت ویروس جهش یافته بسیار بالا است و اگر این شرایط تداوم پیدا کند در گنبدکاووس با شرایط سختی رو به رو خواهیم شد.

 

وی افزود: در حال حاضر برابر دستورالعمل ستاد استانی کرونا محدودیت ها را شروع کردیم و نظارت سختگیرانه ای را درخصوص رعایت این محدودیت ها داریم.

 

این مقام مسئول به همراهی مردم گنبدکاووس با ستاد شهرستانی کرونا اشاره کرد و افزود: درخواست داریم مردم یک بار دیگر برای حفظ سلامتی پای کار بیایند و شرایطی را ایجاد کنند تا از این پیک عبور کنیم.

 

 

 

 

 

کد خبر 1075934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha