شرکت های بزرگ از ورزشکاران حمایت کنند

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه مدیران شرکت های بزرگ در قالب مسئولیت های اجتماعی از ورزشکاران حمایت کنند گفت: در جهت حمایت از ورزشکاران همه تلاش خود را انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» امروز (پنجشنبه 24 تیر) در حاشیه آیین بدرقه ورزشکاران المپیکی و پاراالمپیکی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با همکاری یکی از نمایندگان مجلس اهواز در جهت پیگیری مشکلات زمین های ورزشی محلات اقدام کردیم.

 

استاندار خوزستان افزود: در جلسه بدرقه ورزشکاران المپیکی و پاراالمپیکی نیز ضمن تقدیر از ورزشکاران پیگیر برخی مشکلات این ورزشکاران خواهیم بود، علاوه براین ورزشکارانی که موفق به کسب مدال می شوند جوایز نفیسی را اهدا خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه جلسه ای با مدیران شرکت های بزرگ جهت اسپانسری ورزشکاران خوزستانی خواهیم داشت اضافه کرد: مدیران شرکت های بزرگ در قالب مسئولیت های اجتماعی از ورزشکاران حمایت کنند.

 

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه در جهت حمایت از ورزشکاران همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تصریح کرد: سعی ما بر این است که از همه نهادها برای کمک به ورزشکاران کمک بگیریم.

 

کد خبر 1075941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha