نیروی انتظامی فارس عرصه را بر سوداگران مرگ سخت کرده است

سردار حبیبی گفت: اقدامات مطلوب انتظامی موجب شده است که استان فارس را به محل نا امنی برای سوداگران مرگ تبدیل کرده است و اجازه جولان به قاچاقچيان مواد مخدر داده نمی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «رهام ‌بخش حبیبی»، امروز (پنج شنبه 24 تیر) با اشاره به اقدامات انجام شده برای ارتقای امنیت استان توسط نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران گفت: 400 کیلو ترياک در يک باغ شخصی در محور مواصلاتی «سيرجان- نی ‌ريز» خبر داد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: این کار با اقدامات تخصصی ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر نی ‌ريز انجام شد و منجر به کشف 400 كيلو ترياک كه به صورت ماهرانه‌ زير درختان دپو شده بود، شد.

وی اضافه کرد: اقدامات مطلوب انتظامی موجب شده است که استان فارس را به محل نا امنی برای سوداگران مرگ تبدیل کرده است و اجازه جولان به قاچاقچيان مواد مخدر داده نمی شود.

سردار حبیبی از کشف پارچه قاچاق در استان خبر داد و بیان کرد: با هوشياری ماموران پليس امنيت اقتصادی استان 30 ميليارد پارچه قاچاق روانه بازار نشد و یک دستگاه كاميون حامل 851 طاقه پارچه قاچاق توقيف شد.

وی ادامه داد: 90 تن ذرت و جوی قاچاق در مرودشت به ارش 15 ميليارد ريال در بازرسی از يک كارگاه کشف شد و ماموران انتظامی بخش «سيدان» مرودشت در پی اطلاع از دپوی ذرت و جو خارجی به صورت قاچاق وارد عمل شده و 55 تن ذرت و 35 تن جوی خارجی قاچاق كشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به دستگیری سارق کنتورهای آب در جهرم بیان کرد: این سارق حرفه ای به سرقت 35 کنتور آب اعتراف کرد و روانه زندان شد.

کد خبر 1075948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha