۱۲۰۰ میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی درمان تامین اجتماعی استان اردبیل اعتبار جذب شد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل از جذب ۱۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه های عمرانی بخش درمان تامین اجتماعی استان اردبیل طی سال جاری خبر داد.

«قادر برجی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 1200 میلیارد ریال برای پروژه های عمرانی بخش درمان تامین اجتماعی استان اردبیل طی سال جاری اعتبار جذب شد.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: اعتبارات پروژه های عمرانی نسبت به سال 96 رشد 3771 درصدی داشته که در کل کشور بی سابقه است و این به مدد همکاری و هماهنگی مدیران ارشد استان و نمایندگان مجلس است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در بخش تجهیزات پزشکی نیز رشد 643 درصدی نسبت به سال 96 را داشته ایم و در سال جاری مبلغ 400 میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.

 

برجی تاکید کرد: تعمیرات اساسی و بازسازی مجموعه درمانی استان نیز در سال جاری 65 میلیارد ریال اعتبار جذب کرد که نسبت به سال 96 رشد 983 درصدی داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: با جذب این اعتبارات هم اکنون بخش اورژانس بیمارستان سبلان و بخش های دیالیز این بیمارستان به صورت کامل با مدرنترین تجهیزات به روز رسانی شده و آماده افتتاح است.

 

مدیر درمان تامین اجتماعی استان افزود: بیمارستان ارس شهرستان پارس آباد و سایر درمانگاه های در شهرستان ها نیز از این اعتبارات در حال تکمیل و یا جانمایی زمین و سایر مراحل مناقصه و ساخت را طی می کند که امیدواریم بتوانیم در سال های آینده نیازهای زیرساختی درمانگاه های تامین اجتماعی استان مرتفع شود.

 

کد خبر 1075953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha