برگزاری نشست تربیتی با موضوع ازدواج آسان ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری عفت

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت گفت: نشست تربیتی با موضوع ازدواج آسان با حضور بانوان عضو این کانون به مناسبت هفته حجاب و عفاف و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) در محل کانون برگزار شد.

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نشست تربیتی با موضوع ازدواج آسان با حضور بانوان عضو این کانون به مناسبت هفته حجاب و عفاف و سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: ترویج کلام مقام معظم رهبری در خصوص ازدواج آسان و آگاهی بانوان نسبت به مسئله ازدواج آسان و ترویج سبک زندگی اسلامی از مهمترین اهداف آموزشی این برنامه فرهنگی بود.

 

وی خاطر نشان کرد: این برنامه فرهنگی با حضور خانم آزادی مشاور خانواده برپا و با استقبال بانوان مواجه شد.

 

شیرپور یادآور شد: نشست تربیتی در پایگاه صدیقه طاهره حوزه کوثر با همکاری کانون عفت و هیئت فاطمه زهرا(س) شهر مغانسر برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت اذعان داشت: ازدواج آسان و ترویج سبک زندگی اسلامی از مهمترین اولویت های است که مقام معظم رهبری به آنها تاکید داشته اند و این برنامه آموزشی در راستای عمل به این منویات برپا شد.

 

شیرپور بیان کرد: امیدواریم با برگزاری چنین برنامه های فرهنگی بتوانیم اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان را نسبت به توطئه های دشمنان و تهاجم فرهنگی غرب آگاهی بخشیم تا خانواده های از آسیب های اجتماعی ایجاد شده دسیسه های دشمنان در امان باشند.

 

کد خبر 1075958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha