امام جماعت مسجد داودقلی زنجان، رحلت معلم فاضل و پیرغلام این مسجد را تسلیت گفت

مرحوم سید هادی نبوی پیرغلام مسجد داودقلی زنجان که فعالیت های قرآنی و تربیتی بسیاری را در دوران جدید مدیریتی مسجد به سرانجام رسانده بود، دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان زنجان، در متنی که از سوی مسجد داودقلی زنجان به مناسبت رحلت سید هادی نبوی یکی از بزرگان مسجد در اختیار خبرگزاری شبستان قرار گرفته، آمده است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام...

"انالله و انا الیه راجعون"

 

ضایعه درگذشت معلم پارسا و متقی ، فرهنگی انقلابی دلسوز ، پیرغلام مسجد داودقلی زنجان جناب آقای حاج سید هادی نبوی موجب تاثر و تاسف عمیق گردید.

 

بی گمان آن مرحوم با تلاش های شبانه روزی در مسیر ارزشها و امر تعلیم تربیت و نشر معارف نورانی اسلام ناب محمدی (ص) در زمره ی خیل مروجان حقیقی فرهنگ متعالی قرآن و ولایت بودند که یاد ونامشان هرگز در اذهان مردم و شاگردان فراموش نخواهد شد.

 

اینجانب فقدان این استاد دلسوز و فداکار را به محضر اهلبیت مکرمشان و جامعه دینی و فرهنگی استان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور ، رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر ، سلامتی و اجر الهی مسئلت می کنم.

 

گفتنی است مرحوم سید هادی نبوی از بزرگان مسجد داودقلی بوده و فعالیتهای قرآنی و تربیتی را در دوران جدید مدیریتی مسجد دنبال می کردند.

 

آن مرحوم از معلمان ارزشی بودند شاگردان خود را در صراط اسلام و انقلاب تربیت نموده و همواره بر علم اندوزی همراه با ادب و حمایت و اطاعات از ولایت فقیه و حفظ خون شهیدان تاکید می کردند.

 

امیدواریم  روح ایشان با ارواح شریفه محمد و آل محمد(ع) محشور گردد و خداوند به بازماندگان صبر و اجر فراوان عنایت کند و فرزندان محترم ایشان بتوانند این چراغ فروزان را در آن بیت همچنان روشن نگه دارند ان شاالله.

کد خبر 1075960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha