کارگاه مهارت های زندگی با عنوان بررسی ناهنجاری های مسائل خانوادگی برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت گفت: کارگاه مهارت های زندگی با عنوان بررسی ناهنجاری های مسائل خانوادگی ویژه اعضای کانون های مساجد شهر کلور در سالن ورزشی شهید اصلانی برگزار شد.

«سیده مرضیه قریشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کارگاه مهارت های زندگی با عنوان بررسی ناهنجاری های مسائل خانوادگی ویژه اعضای کانون های مساجد شهر کلور در سالن ورزشی شهید اصلانی برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت تصریح کرد: این کارگاه آموزشی با حضور استاد سعید اکبرزاده روانشناس برجسته استان برگزار و در خصوص سبک زندگی اسلامی مباحثی مطرح شد.

 

وی اظهار داشت: بسیاری از آسیب اجتماعی ناشی از نهاد خانواده است و باید ارکان خانواده ها را نسبت به این معضلات و مشکلات آگاهی بخشید تا بتوانیم با ارائه الگوهای بهتر برای زندگی شاهد جامعه با رفتارهای اسلامی و انقلابی باشیم.

 

قریشی اضافه کرد: ارائه الگوهای سبک زندگی اسلامی می تواند نوجوانان و جوانان را در الگوبرداری برای زندگی آینده یاری رسان باشد و بنیان های خانواده بر اساس رفتارهای دینی و اسلامی باشد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت یادآور شد: به دلیل شیوع بیماری کرونا رعایت دستورالعمل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی از مهمترین اولویت های این کارگاه آموزشی بود.

 

قریشی افزود: البته ارگان های مختلفی در برپایی این برنامه فرهنگی مشارکت داشتند که از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

کد خبر 1075989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha