فرودگاه جهرم به سيستم VOIP مجهز شد

جعفرزادگان از نصب سیستم VOIP در فرودگاه جهرم خبر داد و گفت: این سیستم می ‎تواند صدا و تصوير انسان را توسط بسته‌های اطلاعاتی IP و از طريق اينترنت و اينترانت ارسال کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی جعفرزادگان»، امروز (پنجشنبه ۲۴ تیر) در حاشیه راه اندازی سيستم VOIP در فرودگاه جهرم گفت: این سیستم يک فن‌آوری ديجيتالی است که می ‎تواند صدا و تصوير انسان را توسط بسته‌های اطلاعاتی IP و از طريق اينترنت و اينترانت ارسال کند.

 

رئیس فرودگاه جهرم افزود: اين سامانه باعث ارتباط سريع و بد‌‌ون هزينه ميان اين فرودگاه با ستاد‌‌ شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوايی ايران و فرود‌‌گاه‌های د‌‌يگری که از اين سيستم  استفاده می کنند، می شود.

 

وی از نصب این سیستم در فرودگاه شهدای جهرم خبر داد و اظهار داشت: با نصب و راه‌اندازی سيستم VOIP در فرودگاه جهرم مکالمات تصويری ايمن‌ و امن با صرفه اقتصادی بالاتر و کيفيت بيشتری ميان کارکنان و فرودگاه‌های ديگر فراهم شده که در کاهش هزينه های تلفن اين فرودگاه تاثير به سزايی دارد.

 

جعفرزادگان در پایان خاطرنشان کرد: سيستم VOIP با همکاری متخصصان و کارشناسان  اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی اداره کل فرودگاه‎ های استان فارس و فرودگاه جهرم نصب و راه اندازی و هزينه‌های مربوطه از محل اعتبارات شرکت فرودگاه ‎ها و ناوبری هوايی ايران تأمين شد‌‌ه است.

 

کد خبر 1076024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha