زیرساخت‌ها و تجهیزات بیمارستانی گیلان به‌طور چشمگیری تقویت شده است

زارع با اشاره به قرارداد بین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: زیرساخت‌ها و تجهیزات بیمارستانی گیلان به‌طور چشمگیری تقویت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز (پنجشنبه،۲۴ تیر) در جلسه هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور «نوبخت» معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با اشاره به تقویت و تکمیل زیرساخت‌ها و تجهیز امکانات بیمارستان‌های گیلان با وجود محدودیت‌های کرونایی اظهارکرد: در این مدت ۶۰۰ تخت بیمارستانی به مراکز درمانی دولتی استان گیلان اضافه شده است.

 

استاندار گیلان تجهیز تخت‌های ای سی یو، سی تی اسکن و ام آر ای و اکسیژن سازهایی که برای بیمارستان‌های تازه تأسیس بود را از دیگر اقدامات قابل تقدیر در دوران کرونا اعلام کرد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در طول ۱۷ ماه گذشته، همه مراجعه کنندگان به مراکز درمانی، خدمات دریافت کرده‌اند، جزئیات قرارداد بین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) را مورد اشاره قرار داد و افزود: این قرارداد با بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان منعقد شده است.

 

زارع با اعلام اینکه تاکنون ۵۰ میلیارد تومان این قرارداد تأمین اعتبار مشخص دارد بیان کرد: امیدوارم در مهلت زمانی مقرر و با حمایت دولت  این قرارداد به سرانجام برسد.

 

گفتنی است، قرارداد همکاری فی مابین دانشگاه علوم پزشکی گیلان و قرارگاه خاتم الانبیا(ص)  مشتمل بر احداث مرکز آموزشی درمانی ۳۵۰ تختخوابی جایگزین پورسینا رشت و تکمیل دانشکده پزشکی سایت لاکان رشت است.

کد خبر 1076032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha