شناسایی ۱۰ مورد کرونا دلتا در خوزستان

ابول نژادیان گفت: تاکنون ۱۰ مورد کرونای دلتا در خوزستان مشاهده شده که سه مورد از آن مربوط به مسافران عراقی بوده و بلافاصله تدابیر لازم اتخاذ شد، علاوه بر این خانواده های این افراد تحت مراقبت و کنترل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فرهاد ابول نژادیان» امروز (جمعه 25 تیر) در هفتادمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار کرد: در هفته گدشته استان خوزستان سه شهر اندیمشک، امیدیه و هندیجان قرمز بوده اند که با مداخله نیروهای خبره این شهر از حالت قرمز خارج شد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: تاکنون 10 مورد کرونای دلتا در خوزستان مشاهده شده است که سه مورد از آن مربوط به مسافران عراقی بوده و بلافاصله تدابیر لازم اتخاذ شد، علاوه بر این خانواده های این افراد تحت مراقبت و کنترل هستند.

 

وی با بیان اینکه میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در یک سال گذشته روند ثابتی داشته و خوشختانه افزایشی نبوده است اضافه کرد: متاسفانه هیچ سازمانی برای تامین امکانات پای کار نیامده است؛ برای افزایش سرعت عمل در واکسیناسیون نیازمند نیروی اچرای برای ثبت سیستم هستیم.

 

ابول نژادیان تصریح کرد: متاسفانه تاکنون 25 درصد از جمعیت بالای 70 سال برای دریافت واکسن مراجعه نکرده اند که ضرورت دارد در این زمینه پیگیری های لازم صورت گیرد، تنها راه نجات ما واکسیناسیون است.

 

کد خبر 1076094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha