شورای نگهبان در هیچ دوره ای مانند انقلاب اسلامی تأثیرگذار نبوده است

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه شورای نگهبان در هیچ دوره ای مانند انقلاب اسلامی تأثیرگذار نبوده است، گفت: در سال های پیش از انقلاب علی رغم وجود این شورا اما به دلیل استبداد حاکمان تأثیرگذاری بسیار محدودی داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه 25 تیر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به 26 تیرماه سالروز تشکیل شورای نگهبان، اظهار کرد: شورای نگهبان چشم و گوش انقلاب و جمهوری اسلامی است.

 

وی نقش شورای نگهبان را در نیل به اهداف انقلاب اسلامی بی بدیل خواند و گفت: امام راحل نیز در توصیه به اعضای شورای نگهبان دفاع از مصالح اسلام و انقلاب را خطیرترین وظایف آنان برشمردند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با آرزوی سلامتی برای آیت الله جنتی و تأکید بر اینکه وی در برابر بسیاری از انحرافات محکم ایستاد، افزود: مسئولیت خطیر شورای نگهبان در حفظ مصالح عالیه انقلاب بر هیچ کس پنهان نیست.

 

وی با بیان اینکه شورای نگهبان در هیچ دوره ای مانند انقلاب اسلامی تأثیرگذار نبوده است، اظهار کرد: در سال های پیش از انقلاب علی رغم وجود این شورا اما به دلیل استبداد حاکمان تأثیرگذاری بسیار محدودی داشت.

 

حجت الاسلام فاطمی دور شدن از فقاهت و مرجعیت را عامل بسیاری از انحرافات در تاریخ دانست و ادامه داد: متأسفانه برخی از افراد با فاصله گرفتن از فقها در مقابل اسلام ایستادند و به آغوش دشمنان اسلام پناه بردند که کمونیسم و حزب توده متشکل از این افراد است.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه امروز جوانان با تبلیغات رسانه های غربی در معرض خطر انحراف و فحشا هستند، تصریح کرد: خانواده ها و دولتمردان باید همواره در مسیر ارتقای دینی جوانان بکوشند تا در دام دشمنان گرفتار نشوند.

 

کد خبر 1076143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha