دولت جدید با اقتدار شروعی انقلابی و  تحول گرا داشته باشد

حجت الاسلام نقوی گفت: دولت جدید با اقتدار و توان مضاعف شروعی انقلابی ، جهادی و تحول گرا و امید افرین داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، حجت الاسلام « مهدی نقوی» در خطبه های نماز جمعه امروز ( جمعه ، ۲۵ تیر)  که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه ۲۶ تیر سالروز تاسیس نهاد شورای نگهبان است، گفت: شورای نگهبان جایگاه حساس و راهبردی در نظام جمهوری اسلامی دارد که از آغاز شکل گیری و تاسیس آن در سال ۵۹ مورد تضعیف بعضی از جریان ها بوده و تا امروز هم هست و این نشان دهنده این است که این نهاد دارای وظیفه خطیر و حساسی است.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود با اشاره به به فرمایشات حضرت امام راحل و رهبری معظم که فرمودند " اگر می خواهید از سلامت نظام مطمئن باشید مهم ترین، رساترین و موثرترین مجموعه شورای نگهبان است"، تصریح کرد: جایگاه رفیع شورای نگهبان مصون از خطا و اشتباه نیست و در فرمایشات اخیر رهبری آمده است که " با تمام تصمیمات شورای نگهبان ممکن هست موافق نباشیم اما اعتقادم بر این است که آنها طبق وظیفه عمل می کنند".

 

حجت الاسلام نقوی ادامه داد: شورای نگهبان در گام دوم انقلاب باید راه را برای سوال و نقد منصفانه به عملکرد خود را باز کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه از جریان های انقلابی که برای مطالبات رهبری به میدان آمده و طبق کارنامه موفق آیت الله رئیسی به وی رای دادند، افزود:  انتظار از آنها تحول و تغییر است و باید افرادی در کابینه خود انتخاب کنند که اهل تحول باشند.

 

امام جمعه شهرستان لنگرود ادامه داد: بعضی از جریانات که برای رای آوری رئیس جمهور منتخب تلاش کردند افراد و گروه هایی هستند که به دنبال سهم خواهی و رسیدن به مناصب هستند و قطعا اگر به هدف خود نرسند علم مخالفت را برپا می کنند  و این هم از سختی های کار دولت است.

 

وی با بیان اینکه مردم‌نجیب ما در سال های اخیر زیر بار مشکلات قامتشان خمیده شد و سختی های فراوانی را تحمل کردند، اظهار کرد: مردم ما به خاطر عزت و نظام و آرمان های خود تحمل کرده و با دولت جدید امیدی به آینده پیدا کردند و انتظار دارند مشکلاتشان حل شود و این مسئولیت بسیار سنگینی را بر دوش دولت آینده قرار می دهد.

 

حجت الاسلام نقوی در پایان ابراز امیدواری کرد دولت جدید با اقتدار و توان مضاعف شروعی انقلابی، جهادی، تحول گرا و امیدآفرین داشته باشد.

 

 

کد خبر 1076158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha