هشدار پارلمان عربی در خصوص پیامد حملات صهیونیست ها به مسجدالاقصی

پارلمان عربی در بیانیه ای نسبت به حمله صهیونیست ها در سالروز تخریب هیکل سلیمان هشدار داد و آن را اهانت به قوانین بین المللی دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «مصراوی»، به دنبال فراخوان صهیونیست ها در حمله به مسجدالاقصی در سالروز تخریب معبد موهوم سلیمان، جنبش حماس و اتحادیه جهانی علمای مسلمان هشدار دادند.

 

همچنین پارلمان عربی با صدور بیانیه ای نسبت به اقدام صهیونیست ها در روز یکشنبه (27 تیرماه) هشدار داد و گفت: صهیونیست ها قصد دارند پرچم خود را در این مسجد بالا ببرند و این اقدام هتک حرمت آشکار به قوانین بین المللی و تمامی قطعنامه های سازمان ملل متحد در این رابطه است.

 

پارلمان عربی در این بیانیه از جامعه بین الملل خواست با فشار بر اشغالگران جلوی حملات مستمر صهیونیست ها را که باعث بی ثباتی در منطقه است، بگیرند.

 

 در این بیانیه همچنین خواستار حمایت بین المللی از فلسطینیان و حق آنان در انجام شعایر دینی شدند.

 

پارلمان عربی در ادامه تاکید کرد: انجام این حملات باعث خدشه دار شدن احساسات مسلمانان در این سرزمین و تمام جهان می شود و با توجه به آنکه در روزهای مبارک ذی الحجه قرار داریم و این اقدام قوانین بین المللی را زیر سوال می برد و ما خواستار مقابله با این اقدام صهیونیست ها در حمله به امکان مقدس دینی در شهر قدس اشغالی به ویژه مسجدالاقصی هستیم.

کد خبر 1076243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha