پایبندی به فرهنگ حجاب جامعه را در برابر آسیب ها مصون نگه می دارد

نوروزی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه حجاب و عفاف برای اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) گفت: پایبندی به فرهنگ حجاب جامعه را در برابر آسیب ها مصون نگه می دارد.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه حجاب و عفاف با حضور اعضای خواهر کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) به دلیل شیوع بیماری کرونا در حیاط مسجد آدینه برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) تصریح کرد: این برنامه فرهنگی با مشارکت پایگاه و کانون حضرت خدیجه (س) به مناسبت هفته حجاب و عفاف تدارک دیده شد.

 

وی خاطر نشان کرد: پایبندی به فرهنگ حجاب و عفاف جامعه را در برابر آسیب ها مصون نگه می دارد و همین فرهنگ غنی اسلامی موجب وحشت دشمنان است.

 

نوروزی اعلام داشت: ضعف ایمان موجب عدم رعایت اصول حجاب و عفاف می شود و افراد باید با اتکا به نیروی ایمان و توسط به درگاه خداوند متعال در حفظ حجاب و عفاف کوشش کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) یادآور شد: کم رنگ شدن حفاظت از حریم حجاب و عفاف در جامعه به دلیل تهاجم فرهنگی غرب علیه این فرهنگ غنی اسلامی است و حتی در کشورهای منطقه به واسطه زورگویی های سیاسی شاهد کاهش حجاب و عفاف در سایر کشورهای اسلامی هستیم.

 

نوروزی اضافه کرد: مردم باید مراقب باشند که حجاب و عفاف در معرض خطر تهاجم فرهنگی غرب قرار گرفته و باید از این فرهنگ غنی اسلامی مراقبت و محافظت کنیم.

 

کد خبر 1076307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha