آگاه سازی مردم فارس با فعالیت های اورژانس اجتماعی با اجرای مانور

کشفی نژاد گفت: مانور اورژانس اجتماعی با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم فارس با فعالیت های اورژانس اجتماعی در هفته بهزیستی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید محمدصادق کشفی نژاد»، امروز (شنبه 26 تیر) در بازدید از مراکز شبه خانواده بهزیستی شیراز، از اجرای مانور سراسری اورژانس اجتماعی در فارس خبر داد و گفت: این مانور همزمان با پنجمین روز از هفته بهزیستی در استان اجرا می شود.

مدیرکل بهزیستی فارس ادامه داد: با شیوع کرونا شاهد افزایش تماس های مردم با تلفن 123 بوده ایم و در مجموع، تعداد تماس ها با اورژانس اجتماعی در زمینه کودک آزاری، همسر آزاری و اقدام به خودکشی در دوران کرونا نسبت به قبل افزایش چشمگیری داشته است.

وی اضافه کرد: مانور اورژانس اجتماعی با هدف اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم فارس با فعالیت های اورژانس اجتماعی برگزار می شود و بدانند برنامه های اورژانس اجتماعی شامل فعالیت مداخله در بحران، تلفن ۱۲۳ و خدمات سیار اورژانس اجتماعی است.

کشفی نژاد اعلام کرد: در حال حاضر ۲۲ مرکز اورژانس اجتماعی در فارس وجود دارد که تخصصی بودن و دسترسی به موقع از ویژگی های مهم و در دسترس بودن از مهمترین ویژگی‌های خدمات ‌رسانی این مراکز است.

وی با اشاره به شمار تماس ها با اورژانس اجتماعی در فارس گفت: در سه ماه اول سال جاری، کارشناسان اورژانس اجتماعی فارس ۱۰ هزار تماس از سراسر استان دریافت کرده اند که بیشترین موضوع آنها شامل اختلافات حاد خانوادگی، کودک آزاری، همسرآزاری و خودکشی بوده است.

کد خبر 1076310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha