کرونا در فارس پنج فوتی در پی داشت

همتی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته پنج فوتی در اثر کرونا در استان فارس داشته ایم و آمار جان باختگان کرونا در استان چهار هزار و ۹۴۸ نفر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرسول همتی» امروز (شنبه 26 تیر) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران گفت: انجام تست های تشخیصی کرونا در فارس نشان می دهد که آمار کرونا در استان به 315 هزار و 504 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته پنج فوتی در اثر کرونا در استان فارس داشته ایم و آمار جان باختگان کرونا در استان چهار هزار و 948 نفر است.

وی اضافه کرد: 2 هزار و 126 بیمار مثبت قطعی و یا دارای علامت کرونا نیز در بیمارستان های استان بستری شده اند که 224 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های تحت مراقبت های ویژه درمانی هستند.

همتی با اشاره به شمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی در استان فارس بیان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 280 هزار و 620 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

وی تاکید کرد: تاکنون ۵۲۶ هزار و ۸۱۲ دُز واکسن به گروه های سنی هدف در استان تزریق شده است و واکسیناسیون گروه سنی بالای ۶۰ سال نیز در حال انجام است و تنها افرادی که در سامانه salamat.gov.ir نام نویسی کرده و پس از آن پیامک حضور در پایگاه های واکسیناسیون که نشانی آنها در سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز درج شده است، می توانند برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

کد خبر 1076444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha