جریمه ۱۳ هزار خودرو در ممنوعیت تردد شبانه

سردار فرشید گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۳ هزار و ۱۰۰ خودرو که قانون ممنوعیت تردد شبانه در استان را رعایت نکردند، جریمه شدند و این طرح ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز(26 تیر) در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا خراسان جنوبی با بیان اینکه محدودیت ها و جریمه های نیروی انتظامی برای خودروهایی که محدودیت های کرونایی را رعایت نمی کنند، ادامه دارد، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 13 هزار و 100 خودرو که قانون ممنوعیت تردد شبانه در استان را رعایت نکردند، جریمه شدند و این طرح ادامه دارد.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 1200 خودرو جریمه 500 هزار تومانی و 290 خودرو جریمه یک میلیون تومانی شدند، گفت: محدودیت ها و کنترل نیروی انتظامی طی دو روز گذشته که چند شهر استان قرمز اعلام شده، بیشتر شده به طوری که بیش از 60 خودرو در دو روز گذشته اعمال قانون شدند.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه انتظار می رود شهرداری ها دسترسی مردم به پارک ها را محدود کنند، افزود: ورودی خودروها به پارک های شهر بیرجند باید مسدود شود.

 

همچنین دکتر« کامبیز مهدی زاده» معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این جلسه با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با همکاری خوب بسیج، هلال احمر و شبکه های بهداشت در دو شهر نهبندان و سربیشه در حال اجرا است، گفت: تاکنون اقدامات خوبی در این دو شهر در قالب طرح شهید سلیمانی صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به اینکه 12 تیم بسیج و 9 تیم هلال احمر در این طرح در نهبندان در حال فعالیت هستند، اظهارداشت: بیش از 153 بازدید از مراکز تجمعی در قالب این طرح از توسط بسیج صورت گرفته است.

 

 

 

کد خبر 1076455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha