اعضای پلیس افتخاری به عنوان بسیج نیروی انتظامی شناخته می شوند

سردار حبیبی گفت: اعضای پلیس افتخاری به عنوان بسیج نیروی انتظامی شناخته شده هستند و در تامین امنیت بسیاری از مراسمات در کنار کارکنان نقش آفرینی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «رهام بخش حبیبی»، امروز (شنبه 26 تیر) از برگزاری دوره تخصصی آموزش کارکنان پلیس افتخاری در مرودشت خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: دوره تخصصی آموزشی اعضای پلیس افتخاری در نمازخانه ستاد فرماندهی مرودشت و با هدف ارائه آموزش ‌ها توسط اساتید مجرب در حوزه های اصول حفاظتی، صیانتی و حقوقی، نحوه خدمتی و ابلاغ آخرين دستورالعمل ها و مقررات اداری اعضای پليس افتخاری برگزار شد.

فرمانده انتظامی فارس ادامه داد: اعضای پلیس افتخاری به عنوان بسیج نیروی انتظامی شناخته شده هستند و در تامین امنیت بسیاری از مراسمات در کنار کارکنان نقش آفرینی می کنند.

وی اضافه کرد: اعضای این پلیس به صورت افتخاری و بدون چشم داشت در انجام بسیاری از ماموریت ها گره ‌گشا هستند و پليس به دنبال افزايش ارتباط با مردم و بهره گيری هر چه بيشتر در افزايش امنيت اجتماعی است.

سردار حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود از کشف 19 دستگاه پاور خارجي قاچاق به ارزش 13 میلیارد ریال خبر داد و بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی لامرد در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تعدادی دستگاه تولید ارز دیجیتال در منزل يكی از محلات اين شهرستان مطلع شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند که منجر به کشف 26 دستگاه ماینر و 19 دستگاه پاور خارجی قاچاق شد.

وی ادامه داد: 9 دستگاه استخراج ارز ديجيتال قاچاق نیز در سپيدان توسط نیروی انتظامی فارس به ارزش يک ميليارد و 300 ميليون ريال کشف شده است.

سردار حبیبی اعلام کرد: این دستگاه‌ های کشف شده قاچاق پس از تشکیل پرونده لازم برای رسیدگی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 1076460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha