معارفه ۲ مدیر جدید حوزه های علمیه آذربایجان شرقی

مدیران حوزه های علمیه خواهران و برادران استان آذربایجان شرقی با حضور آیت الله اعرافی؛ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مدیران حوزه های علمیه خواهران و برادران استان آذربایجان شرقی با حضور آیت الله اعرافی؛ مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی معرفی شدند.  

بنابر این گزارش، در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های حجت الاسلام مطهری اصل و حجت الاسلام روشن تن در دوران تصدی مدیریت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روشن تن و حجت الاسلام محمدی، به عنوان مدیران جدید حوزه‌های علمیه برادران و خواهران  آذربایجان شرقی معرفی شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیران حوزه‌های علمیه برادران و خواهران آذربایجان شرقی گفت: بیش از 10 هزار گروه جهادی در کنار رسالت حوزوی خود در صحنه‌های مختلف از جمله مقابله با بیماری کرونا به یاری مردم شتافته اند.

آیت الله «علی رضا اعرافی» بر عزم جدی حوزه‌های علمیه برای تاثیرگذاری در جامعه، جهت تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: علمای آذربایجان‌شرقی در قرون گذشته رسالت خود را در تمدن سازی به نحو عالی به انجام رسانده اند و تربیت و پرورش چندین علامه بزرگ در این خطه گواهی بر این ادعا است.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در سخنانی با ارائه گزارشی از وضعیت حوزه‌های علمیه استان، تعداد طلاب آذربایجان شرقی را بیش از ۲ هزار نفر اعلام کرد و نقش آفرینی طلاب در عرصه‌های مختلف را بی‌بدیل خواند.

 

کد خبر 1076510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha