افزایش تدریجی دمای هوای گلستان از اواسط هفته

محمدقلی پور از افزایش تدریجی دمای هوای استان گلستان به ویژه در روزهای ۲۹ و ۳۰ تیرماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمود محمدقلی پور» عصر امروز(شنبه 26 تیر) در شورای پدافند غیرعامل استان گلستان اظهار کرد: از روز چهارشنبه هفته گذشته شاهد بارش های خوبی در شهرستان های علی آبادکتول تا گالیکش بودیم  که بیشترین بارش در مازیاران علی آبادکتول به میزان 45 میلی متر  گزارش شد.

 

کارشناس هواشناسی گلستان بابیان اینکه در ایستگاه فرودگاه گرگان و شمال گنبدکاووس و سواحل نیز بارش ها را در سطح استان شاهد بودیم، افزود: مدل های هواشناسی نشان می دهد انتقال رطوبت از مناطق خزر به  کوهستان باعث رشد ابر در مناطق کوهستانی و کوهپایه ای و  بارش ها به صورت پراکنده خواهد شد که سطح و میزان این بارش کم است.

 

محمدقلی پور بیان کرد: سطح بارش ها نسبت به روزهای گذشته کمتر خواهد بود و در اواسط هفته هوای استان گرمتر می شود و گرمترین روز هفته 29 و 30 تیر ماه خواهد بود.

 

وی افزود: چهارشنبه (30 تیر ماه) گرمترین روز هفته در استان گلستان خواهد بود و دمای هوا در ساعات گرم بین 40 تا 45 درجه سانیتگراد می رسد.

 

این مقام مسئول بیان کرد: امروز رامیان با 21 درجه سانتیگراد سردترین و اینچه برون  با 37 درجه سانتیگراد گرمترین شهر استان گزارش شده است.

کد خبر 1076519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha