بهره برداری از ۳۸ واحد مسکن روستایی و ۵۸ واحد شهری در شهرستان دنا

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون ۳۸ واحد روستایی و ۵۸ واحد شهری به بهره برداری رسیده، گفت: سقف ۴۱۶ واحد شهری و ۳۸۰ واحد روستایی اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز (26 تیر ماه) با همراهی معاون عمرانی استاندار، امام جمعه سی سخت، فرماندار دنا و جمعی از مسئولان استان به صورت سرزده از مناطق مختلف شهر زلزله‌زده سی سخت بازدید کرد.
 

 

«حسین کلانتری» در این بازدید بر تسریع در روند تکمیل منازل خسارت‌ دیده تاکید کرد و گفت: همه دستگاه ها همانند روزهای نخست و به صورت شبانه‌روزی پای کار باشند.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسئولان خواست با دقت و حساسیت کارها را پیش ببرند و سعی کنند مقاوم‌سازی، بهسازی و ایمنی را در دستور کار قرار دهند و در ساخت و سازها این موارد را در اولویت قرار دهند.

 

وی از صبر و تحمل و همکاری مردم سی سخت تشکر کرد و افزود: باید تلاش کنیم با پاسخگویی به موقع و رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردم رضایت مندی آنان را کسب کنیم.
 

 

کلانتری از مدیران ملی و استانی که صادقانه در کنار مردم سی سخت بودند و در برهه‌های مختلف از هیچ کمکی دریغ نکردند تقدیر کرد و گفت: در این مدت کمک های خوب و قابل توجهی هم از سوی دولت و هم سازمان‌ها و نهادهای مختلف به شهر سی‌سخت انجام گرفت.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تاکنون ۶ هزار و ۳۰۲ واحد در قالب (احداثی، تعمیرات و معیشتی) برای دریافت وام به بانک معرفی شدند، گفت: از این تعداد ۵ هزار و ۲۰۳ با بانک قرارداد منعقد کردند.

 

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۸ واحد روستایی و ۵۸ واحد شهری به بهره برداری رسیده است، افزود: سقف ۴۱۶ واحد شهری و ۳۸۰ واحد روستایی اجرا گردیده است

 

کلانتری از تلاش‌ها و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه سی سخت و مسئولان ارشد استانی نیز تقدیر کرد.

 

گفتنی است پیش از این بازدید استاندار در نشستی با حضور مسئولان استانی و شهرستان سی سخت در دفتر امام جمعه این شهر آخرین روند بازسازی و بهسازی مناطق شهری و روستایی را مورد ارزیابی قرار دادند.

 
 
 
 
 
کد خبر 1076524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha