نماز جمعه در شهرهای قرمز استان قزوین اقامه نمی شود

جمالی پور گفت: با توجه به اینکه شهرهای استان به وضعیت قرمز کرونایی رسیدند، شرایط جدیدی در این شهرها حاکم می شود که بر این اساس نماز جمعه در آنها برگزار نشده و در واقع تجمعات در آنها برگزار نمی شود.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از قزوین، «هدایت الله جمالی پور» شب گذشته (شنبه 26 تیر) در حاشیه جلسه ستاد مقابله با کرونا استان با اشاره به افزایش محدودیت های کرونایی بیان کرد: با توجه به اینکه برگزاری مراسم های عروسی و تجمعات این چنینی می تواند آلودگی بیشتری ایجاد کند تا تغییر شرایط، تالاهای پذیرایی تعطیل می شوند.

 

استاندار قزوین ادامه داد: در آرامستان ها هم نباید تجمعات بیش از  10 نفر را داشته باشیم و در واقع تجمعاتی که بالای این رقم باشد ممنوع است.

 

وی عنوان کرد: همچنین ممنوعیت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 شب اعمال می شود، با توجه به اینکه شهرها به وضعیت قرمز کرونایی رسیدند یعنی مرحله بحران است و شرایط جدیدی در این شهرها حاکم می شود که بر این اساس در شهرهایی که وضعیت قرمز است نماز جمعه در آنها برگزار نشده و در واقع تجمعات در آنها برگزار نمی شود.

 

جمالی پور خاطر نشان کرد: از ائمه جمعه تشکر می کنیم که هر زمانی مصوبه ای داشتیم در اجرای مصوبات و رعایت پروتکل های بهداشتی پیشرو بوده و همکاری خوبی را داشتند.

کد خبر 1076566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha