شهدا مسیر عزت و اقتدار را به جامعه نشان دادند

فرمانده تیپ خط شکن ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد اقتدار و عزت ایران اسلامی را در سطح مطلوبی دانست و گفت: این عزت و اقتدار مسیری است که شهدا به آحاد جامعه نشان دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حسن حکمتیان» شب گذشته در مراسم تشییع شهید گمنام در تپه نورالشهدای یاسوج با بیان اینکه با شهدا پیمان بسته ایم که جان فدای مردم باشیم، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب بحث فتنه سازی در انقلاب، بحث قومیتی و گروهک های تروریستی، دفاع مقدس و سلحشوری رزمندگان اسلام مشاهده شد، اما ایران با اقتدار ماند.
 

فرمانده تیپ خط شکن ۴۸ فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به جنگ نرم، ناتوی فرهنگی و همچنین جنگ رسانه ای دشمن اشاره کرد و گفت: دشمنان تحریم های اقتصادی و تهدید اقتصادی را در دستور کار قرار داده ند، اما ایران با عزت و اقتدار به مسیر خود ادامه می دهد.
 

وی یادآور شد: امروز فرزندان کهگیلویه و بویراحمد در تیپ ۴۸ فتح به صورت آفندی و پدافندی در میدان رزم حضور دارند و اجازه تهدید و جنگی را به دشمن نخواهد داد.
 

حکمتیان با اشاره به سرنگونی پهباد آمریکایی، تصرف کشتی انگلیسی در دریا، عقب راندن داعش در سوریه، گفت: با وجود ناکامی های دشمن آنها جرات و جسارت حمله به ایران را نخواهند داشت و جنگی مشاهده نخواهد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1076568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha