حمله نظامیان صهیونیستی به مسجدالاقصی / ضرب و شتم نمازگزاران در مصلای قبلی

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه برای فراهم کردن زمینه حمله شهرک نشینان به مسجدالاقصی در سالروز تخریب هیکل موهوم سلیمان به نمازگزاران و محافظان در داخل مصلای قبلی حمله کرده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «عربی 21»، درحالی که گروه های مختلف فلسطینی از جمله جنبش حماس نسبت به حمله صهیونیست ها در روز یکشنبه (18 ژوئیه مصادف با 27 تیر ماه) هشدار دادند، نظامیان رژیم صهیونیستی در ساعت های اولیه صبح امروز به مسجدالاقصی حمله کرده و نمازگزاران و محافظان مسجدالاقصی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

منابع فلسطینی گزارش دادند: نظامیان رژیم صهیونیستی به سوی نمازگزاران و محافظان مسجد الاقصی  در داخل مصلای قبلی گلوله های پلاستیکی شلیک کردند.

 

پلیس صهیونیستی همچنین تعدادی از دختران را در داخل مسجدالاقصی مورد ضرب و شتم قرار دادند و نمازگزاران را از صحن ها بیرون کردند تا زمینه را برای حمله شهرک نشینان فراهم کنند.

 

گروه های تندروی اسرائیلی برای حمله گسترده به مسجدالاقصی در سالروز تخریب هیکل موهوم سلیمان فراخوان داده اند و قرار است در این روز در اطراف شهرک قدیمی قدس نیز «حرکت سیادت در اسرائیل» راهپیمایی برگزار کنند.

 

این راهپیمایی از بعد از ظهر شنبه آغاز شده و قرار است به باب الاسباط برسند.

 

نظامیان صهیونیستی در ورودی های شهرک قدیمی در منطقه باب العامود موانع آهنی قرار داده اند تا فلسطینی ها وارد این منطقه نشوند.

 

گروه های مختلف فلسطینی نسبت به برگزاری راهپیمایی صهیونیست ها و حمله شهرک نشینان به مسجدالاقصی هشدار داده اند.

کد خبر 1076586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha