افتخارآفرینی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد کلور در رقابت های ورزشی روستایی استان

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت کلور از افتخارآفرینی اعضای کانون مساجد کلور در اولین دوره المپیاد خانه های ورزش روستایی استان خبر داد.

«سیده مرضیه قریشی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 2 ورزشکار برجسته از کانون فرهنگی هنری بعثت کلور در رقابت های ورزشی اولین دوره المپیاد خانه های ورزش روستایی استان موفق به کسب رتبه شدند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت تصریح کرد: «کیمیا عاشوری» در رشته تنیس روی میز رتبه دوم استان و «مهرسا عاشوری» در رشته دارت رتبه دوم استان را کسب کردند.

 

 

وی اظهار داشت: تاکنون با تشکیل تیم های ورزشی بانوان تلاش کرده ایم از این ورزشکاران حمایت کنیم و این بانوان توانسته در رقابت های ورزشی استان افتخار آفرینی کنند.

 

قریشی تاکید کرد: ورزش نیز می تواند در ذیل فعالیت های فرهنگی در روحیه دهی و نشاط آفرینی به نوجوانان و جوانان تاثیرگذار باشد و این رویکرد در کانون توانسته تحول خوبی ایجاد کند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری بعثت یادآور شد: مسجد پایگاه خوبی برای حمایت از ورزشکاران است تا در کنار فعالیت های ورزشی روحیه پهلوانی و معنوی آنها را نیز ارتقا دهد.

 

قریشی افزود: نوجوانان و جوانان در کنار فعالیت های فرهنگی نیازمند برنامه ریزی برای فعالیت های ورزشی نیز هستند تا شاهد تحول روحی در این اقشار باشیم.

 

کد خبر 1076649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha