کشف مزرعه تولید ارز دیجیتال در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف تعداد ۲۷ دستگاه ماینر و مبدل تولید ارز دیجیتال به ارزش بیش از۱۰ میلیارد توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  سردار «دلاور  القاصی مهر» در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر نگهداری و استخراج ارز دیجیتال در یک مجتمع مسکونی در شهر ایلام بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

 

وي افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با رصد و اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی موفق به شناسایی محل مزرعه تولید ارز دیجیتال شدند.

 

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: ماموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل، تعداد ۲۷ دستگاه ماینر و تولید ارز دیجیتال غیرمجاز و قاچاق را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

 

وی با اشاره به اینکه ارزش دستگاه های مکشوفه توسط کارشناسان 10 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده ، تصریح کرد : متهم دستگیر شده در جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده است.

 

کشف بیش از ۱۱ هزار قلم لوازم آرایشی، بهداشتی قاچاق در هلیلان 

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ماموران ایست و بازرسی سیمره در راستای برخورد با قاچاق کالا و ارز ، ۶ دستگاه خودرو سواری را جهت برسی بیشتر متوقف کردند.

 

وی افزود: در بررسی اولیه ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی سیمره  از بار این خودرو ها تعداد ۱۱ هزار و ۹۹۲ قلم  انواع لوازم آرایشی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی کشف شد.

 

سردار القاصی مهر در ادامه با بیان اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده توسط کارشناسان یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند

کد خبر 1076662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha