اخلاق اسلامی سبب پیشرفت جامعه اسلامی است

حجت الاسلام سپهوند،بر ضرورت رعایت اخلاق اسلامی از سوی مسئولان تأکید کرد و گفت: اخلاق اسلامی سبب پیشرفت جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(27تیر)، در جلسه اخلاق با حضور مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان ازنا اظهارداشت: رعایت اخلاق در تمام سطوح و ارتقای کرامت شأن ارباب رجوع امری ضروری است.

 

امام جمعه ازنا با بیان اینکه همه انسان‌ ها در هر جایگاه و مقامی بدون استثنا به موعظه و نصیحت نیاز دارند، افزود: جلسات درس اخلاق نیز در راستای و بهبود سطح اخلاق حسنه در بین‌ مدیران است.

 

وی مدیران را از هرگونه بی اخلاقی برحذر داشت و گفت: جامعه اسلامی بایستی دارای مدیرانی باشد که در پست های مدیریتی اخلاق اسلامی را رعایت نموده و سبب پیشرفت جامعه اسلامی شوند.

 

حجت الاسلام سپهوند با اشاره به اهمیت ایمان و عمل‌صالح در قرآن کریم، گفت: برخلاف دنیا که انسان‌ها با مقام و اموال شناخته می‌شوند و غنی و یا فقیر بودن بر اساس مادیات است؛ ولی در آخرت تنها ایمان و عمل ‌صالح به درد انسان می‌خورد و پست، مقام دنیوی و سنجش فقیر و غنی بر اساس این دو عامل است.

 

امام جمعه ازنا با بیان اینکه مردم و مسئولان این را در نظر داشته‌ باشند که تنها ایمان و عمل‌صالح در آخرت به درد انسان می‌خورد، بیان داشت: مسئولان باید چند روزی که فرصت مسئولیت در اختیار آنهاست، در مسیر ایمان و عمل‌ صالح و برای رضای خدا و خدمت به مردم تلاش کنند.

 

کد خبر 1076679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha