انتشار فراخوان و رونمایی از پوستر هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه «نارنج»

بادپر گفت: فراخوان هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه «نارنج» اوایل مرداد امسال منتشر خواهد شد و همزمان با انتشار این فراخوان از پوستر این دوسالانه نیز رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد‌ بادپر»، امروز (یکشنبه 27 تیر) از انتشار فراخوان هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه «نارنج» خبر داد و به خبرنگاران گفت: این فراخوان اوایل مرداد امسال منتشر خواهد شد.

دبیر دوسالانه‌ داستان کوتاه «نارنج» افزود: همزمان با انتشار این فراخوان از پوستر این دوسالانه نیز رونمایی خواهد شد و تاکنون  ۱۶ سال از برگزاری اولین دوره‌ این دوسالانه می‌ گذرد.

وی اضافه کرد: هدف اصلی از برگزاری دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج، کمک به شناخت و معرفی بهتر نویسندگان جوان ادبیات داستانی است که با دوری از حواشی، آرام و پیوسته عمل کردن، آزاد بودن موضوع، سلامت داوری و نوع برگزاری مراسم پایانی تا حدود زیادی توانسته ‌ایم در این طرح اعتماد اهالی داستان را جلب کنیم.

بادپر تاکید کرد: در این دوسالانه بسیاری از نویسندگان شاخص کشور همراهی مطلوبی داشته اند و سلامت در داوری داستان‌ های کوتاه ارسالی همواره مورد تاکید گروه اجرایی این دوسالانه بوده است.

وی اعلام کرد: اطلاعات مربوط به این جایزه‌ ادبی علاوه بر خبرگزاری‌ها از طریق سایت  www.dastannaranj.ir  و صفحه‌ اینستاگرام dastan.naranj@ نیز اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

بادپر تصریح کرد: هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه «نارنج» توسط موسسه‌ فرهنگی هنری «نارنج»، کارگاه داستان «باران» و انجمن «اهل قلم» شهرستان جهرم و با حمایت و همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، دفتر رئیس کمسیون عمران و نماینده‌ مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی و اداره‌ فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادهای شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

کد خبر 1076717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha