کمک ۵۳۶ میلیون تومانی حامیان نکایی در طرح اکرام ایتام

حسینی از کمک ۵۳۶ میلیون تومانی حامیان نکایی در طرح اکرام ایتام خبر داد و گفت: این کمک ها در سه ماهه امسال به طرح اکرام اهدا شد.

« رمضان حسینی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: طرح اکرام ایتام و طرح محسنین از موفق‌ترین برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) برای کمک به این دو قشر است و حامیان ایتام و فرزندان محسنین، ماهانه کمک‌های نقدی خود را برای ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی استان واریز می‌کنند.

 

 رئیس کمیته امداد نکا بابیان اینکه 137 یتیم و و ۳۳۷ فرزندان طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد نکا هستند، بر لزوم مشارکت خیران و حامیان نیکوکار در طرح اکرام ایتام تأکید کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در امور خیر، حفظ عزت نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده های آن ها از جمله اهداف اجرای طرح اکرام ایتام است.

 

حسینی با اشاره به کمک حامیان طرح اکرام به خانواده‌های ایتام و محسنین  در  سه ماهه اول سال جاری گفت:  حامیان در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به صورت نقدی و غیر نقدی ۵۳۶ میلیون تومان در سه ماهه نخست سال جاری کمک کردند و شاهد رشد ۱۰۵ درصدی  در این بخش بودیم.

 

وی با بیان اینکه ۳ هزار و ۴۱۳ حامی از ۱۳۷ ایتام و ۳۳۷ فرزندان طرح محسنین حمایت می‌کنند، یادآور شد: کمک‌های حامیان در طرح اکرام ایتام نسبت به مدت مشابه رشد مناسبی داشته است و امیدواریم همچنان استمرار یابد.

 

به گزارش شبستان،  ۵ هزار و ۷۰۰ نفر از شهروندان شهرستان نکا تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

کد خبر 1076733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha