۵ درصد جمعیت شهرستان بندرماهشهر واکسینه شدند

شنبدی با اشاره به افزایش آمار مبتلایان در بندرماهشهر گفت: تاکنون پنج درصد کل جمعیت شهرستان واکسینه شده‌اند و سه درصد جمعیت نیز دوز دوم را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «محمد شنبدی» امروز (یکشنبه ۲۳ تیر) در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندر ماهشهر اظهار کرد: ابتلای به کرونا در جنوب کشور و شهرستان سیر صعودی را طی می‌کند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر افزود: با افزایش میزان ابتلا به ویروس کووید ۱۹ عملاً وارد پیک پنجم شده‌ایم و باید تصمیم‌های جدیدی برای مقابله با شرایط جدید اتخاذ شود.

 

وی خاطر نشان کرد: تاکنون ۲ نفر مبتلای به سوش دلتا در بندر ماهشهر شناسایی شده‌اند، که مراحل درمان آنها انجام و بیمارستان ترخیص و در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

 

دبیر ستاد مقابله با کرونا شهرستان بندر ماهشهر اضافه کرد: قدرت انتقال این سوش بسیار بالا است و با این وضعیت و ورود به پیک پنجم تعداد تخت‌های بیمارستانی در هر سه مرکز درمانی شهرستان باید افزایش پیدا کند.

 

وی به میزان واکسیناسیون در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون پنج درصد کل جمعیت شهرستان واکسینه شده‌اند و سه درصد جمعیت نیز دوز دوم را دریافت کرده‌اند.

 

شنبدی تصریح کرد: شایعاتی خلاف واقع علیه واکسن کرونا و واکسیناسیون منتشر شده و باعث اثرگذاری بر باورهای عامه مردم شده و همین موضوع باعث استقبال کم شهروندان از این طرح شده است.

 

وی ابراز کرد: با این وجود روز گذشته رکورد بسیار خوبی در بحث واکسیناسیون در بندر ماهشهر به ثبت رسید و یک هزار و ۱۱۵ دوز به افراد مشمول طرح تزریق شد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر در پایان یاد آور شد: همه به ویژه افراد تأثیرگذار باید برای ترغیب و تشویق مردم به واکسیناسیون وارد گود شوند و از تمام ظرفیت‌های موجود برای این کار استفاده شود.

 

کد خبر 1076757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha