تزریق بیش از ۱۰ هزار دوز واکسن کرونا به ایثارگران گیلانی

پاکاری از آغاز سومین مرحله واکسیناسیون خانواده های شاهد و ایثارگر استان گیلان خبر داد وگفت: بیش از ۱۰ هزار دوز واکسن کرونا به ایثارگران گیلانی در حال تزریق است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «عبدالله پاکاری» امروز(یک‌شنبه، ۲۷ تیر) در جمع خبرنگاران با تشریح چگونگی فرآیند تزریق واکسن کرونا به خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان گیلانی گفت: مرحله سوم تزریق واکسن به ایثارگران گیلانی آغاز شده و هم‌اکنون بیش از ۱۰ هزار دوز واکسن با رعایت اولویت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گیلان در حال تزریق است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه جمعیت هدف شامل جانبازان ۲۵ تا ۵۰ درصد، همسران معظم شهدا و همسران معظم جانبازان بالای ۵۰ درصد است افزود: نظارت، رسیدگی و پاسخگویی به امور درمانی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برنامه‌ریزی و اجرای طرح پایش سلامت و پاسخگویی و تسریع در پیگیری امور جامعه بزرگ ایثارگری از مهمترین برنامه‌های بنیاد شهید گیلان در حوزه بهداشت و درمان است.

 

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۲ هزار ایثارگر گیلانی در مقابل بیماری کرونا واکسینه شدند اظهارکرد: در مرحله نخست تزریق واکسن به والدین معزز دو شهید و سه شهید و جانبازان ۷۰ درصد استان و در مرحله دوم نیز تزریق واکسن به جانبازان بالای ۵۰ درصد انجام شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان تصریح کرد: همچنین به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از ۱۵ هزار بسته بهداشتی نیز بین ایثارگران گیلانی توزیع شده است.

 

به گفته پاکاری تزریق واکسن به سایر اعضای جامعه ایثارگری استان اعم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، در تعامل بنیاد با دانشگاه علوم پزشکی و مراکز بهداشت مطابق با اولویت‌های تعیین شده از سوی ستاد کرونا استان با جدیت ادامه دارد.

 

کد خبر 1076764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha