برگزاری کلاس های اوقات فراغت با رعایت پروتکل ها و فاصله اجتماعی در کانون

اسدی از برگزاری کلاس های اوقاف فراغت تابستان با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در مسجد انصار اراک خبر داد.

 

«محمد اسدی» با اشاره به اهمیت غنی سازی اوقات فراغت کودکان، جوانان و نوجوانان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: اوقات فراغت فصل بسیار مهمی از زندگی کودکان و نوجوانان است که باید با برنامه های فرهنگی، آموزشی و تربیتی پر شود و آینده سازان این مرز و بوم در این ایام فعالیت های آموزشی را به شکل دیگری فرا گیرند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت، مسجد انصار اراک افزود: این کانون فرهنگی هنری در ایام تابستان امسال نیز برنامه های مختلف فرهنگی، آموزشی و اعتقادی را برای این عزیزان در نظر گرفته است.

 

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت بچه ها ادامه داد: این برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شود.

 

این مقام مسئول به برگزاری کلاس های پیش دبستانی برای بچه ها اشاره کرد و گفت: این دوره آموزشی در روز های شنبه ساعت 9 الی 11:30 پیش دبستانی جبرانی سال گذشته  و کلاس های مهد قرآن نیز از ساعت 11:30 الی 12:30 در مهد قرآن برگزار می شود.

اسدی با اشاره به اینکه برای بزرگسالان و دانشجویان و نوجوانان نیز کلاس های مختلفی تدارک دیده شده است، گفت: کلاس خیاطی ویژه این گروه سنی نیز شنبه ها از ساعت 9 الی 11 برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت مسجد انصار اراک همچنین به برگزاری کلاس تریکو بافی ویژه نوجوانان و جوانان خبر داد و گفت: برگزاری دوره آموزشی تابلو فرش و گلیم بافی از دیگر برنامه های این کانون در ایام تابستان است.

 

وی با اشاره به برگزاری کلاس های قرآنی و اعتقادی نیز اشاره کرد  و ادامه داد: برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن کریم ویژه نوجوانان نیز از جمله این کلاس ها است.

 

اسدی برگزاری کلاس ریاضی را از دیگر برنامه های کانون در این ایام دانست و بیان کرد: برگزاری کلاس های نقاشی طراحی و ویترای ( نقاشی رو شیشه)، تزریقات و مهارتهای درمانی و حجامت نیز در حال ثبت نام است که بعد از تکمیل ثبت نام کلاس ها برگزار خواهد شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری اسلامی تربیت، مسجد انصار اراک همچنین به کلاس های  آموزشی و ورزشی ویژه برادران نیز اشاره کرد و گفت: برگزاری کلاس های فوتبال، فوتسال، کار با رایانه و آموزش های مهارتی از جمله برنامه های تابستان کانون اسلامی تربیت ویژه برادران است.

کد خبر 1076787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha