آسانسورهای غیر استاندارد پلمپ می شوند

قنبریان با بیان اینکه آسانسور مشمول استاندارد اجباری است، گفت: آسانسورهای غیر استاندارد پلمپ می شوند.

« مرضیه قنبریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: به صورت مستمر بر آسناسورهای ادارات و نهادها نظارت می شود.

 

مدیرکل استاندارد لرستان با اشاره به اینکه آسانسور مشمو رعایت استاندارد اجباری است، افزود:  در ادامه روندبازرسی آسانسورهای غیراستاندارد پلمپ می شوند.

 

وی افزود: در روزهای اخیر در پی نظارت بر عملکرد آسانسورها ٢ دستگاه آسانسور غیر استاندارد یک مرکز دولتی استان در خرم آباد پلمپ شده است.

 

قنبریان گفت: در راستای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، پیرو بازرسی‌های مستمر انجام شده توسط کارشناسان این اداره کل از آسانسورهای مراکز دولتی، به دلیل عدم استانداردسازی و بی توجهی به تذکرات مکرر کارشناسان استاندارد، دو دستگاه آسانسور غیراستاندارد پلمپ شد.  

 

وی در ادامه گفت: با توجه به این که آسانسورهای برقی مشمول مقررات استاندارد اجباری هستند و این مهم، بارها از طریق مکاتبات، جراید، مصاحبه و ... به اطلاع دستگاه های اجرایی، مراکز دولتی، بیمارستان ها و ... رسانده شده است، در راستای حفظ ایمنی و سلامت شهروندان، از تیر ماه سال جاری پلمپ آسانسورهای غیر استاندارد با اخذ مجوز از مقام قضایی، در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است. 

 

گفتنی است تا کنون ۸ دستگاه آسانسور در مراکز دولتی شهرستان خرم آباد پلمپ شده است. 

کد خبر 1076797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha