کمپ آموزشی مدیریت شبکه های اجتماعی در منطقه آزاد اروند افتتاح شد

طی آئینی کمپ تابستانه تولید محتوا و مدیریت شبکه های مجازی توسط مرکز نوآوری و فناوری «اروند تک» و با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، طی آئینی امروز (یکشنبه ۲۷ تیر) کمپ تابستانه تولید محتوا و مدیریت شبکه های مجازی توسط مرکز نوآوری و فناوری «اروند تک» با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند، به صورت ویدئوکنفرانس با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران و دبیر انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران در محل سالن همایش های این سازمان افتتاح شد.

 

«اروند تک» بزرگترین شتاب دهنده استان خوزستان، با به کارگیری نخبگان در حوزه های مختلف به دنبال ایجاد تسهیل بستر اشتغالزایی است.

 

از جمله اهداف این شتاب دهنده حمایت تخصصی از کسب و کارهای نوپا در حوزه های امنیت غذایی، فناوری اطلاعات، سلامت و گسترش ایده های نوآورانه و تقویت توانمندی شرکت های نوپا، خلاق و دانش بنیان است.

 

کمپ تخصصی آموزشی مدیریت شبکه های اجتماعی که شامل ۱۵ کارگاه می شود؛ توسط مدرسین با تجربه و به نام کشوری تدریس خواهد شد و ۱۱ کارگاه به صورت مجازی و چهار کارگاه نیز به صورت حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

 

«امیر ناظمی» در این آئین اظهار کرد: شبکه های اجتماعی در روابط عمومی ها و ظهور فناوری های نوین در این زمینه دارای اهمیت فراوانی است.

 

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران تصریح کرد: تولید محتوا، مدیریت شبکه های اجتماعی و محتوای درست در روابط عمومی بسیار تاثیر گذار است.

 

کد خبر 1076853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha