پیش بینی بودجه ۳۱ میلیارد تومانی برای بندرانزلی

میر غضنفری گفت: پیش بینی کل اعتبارات ابلاغی امسال ۳۱ میلیارد و ۵۲۸ میلیون و سه هزار تومان خواهد بود که این مبلغ نسبت به سال گذشته در مجموع ۳۳.۵درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، « سید اسماعیل میرغضنفری» امروز (یکشنبه، ۲۷تیر) در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بندرانزلی با اشاره به افزایش ۳۳.۵درصدی بودجه این شهرستان نسبت به سال گذشته اظهار داشت: در بخش اعتبارات استانی رشد ۱۲.۵درصدی و در بخش قانون اعتبارات متوازن از امکانات ۴۴.۵ درصد افزایش اعتبار داشتیم که در مجموع اعتبارات شهرستان ۳۱.۵درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته که این بودجه با توجه به نیازمندی های شهرستان بسیار قلیل است.

 

فرماندار بندر انزلی اولویت پرداخت اعتبارات را با پروژه های نیمه تمام ، آب شرب و آب کشاورزی اعلام کرد و افزود:  توجه به مقوله فرهنگ به صورت عام دیگر اولویت ما در اختصاص بودجه خواهد بود و امسال برای دستگاه های فرهنگی مانند انجمن سینما و تئاتر اعتبارات خوبی پیش بینی می شود.

 

وی تاکید کرد: دستگاه‌هایی که سال گذشته توانستند حداکثر جذب و تخصیص بودجه را داشته باشند امسال برای آنها بودجه خوبی پیش بینی خواهد شد. این اعتبارات در مسیر تقسیمات قابلیت بازنگری و تجدید نظر است و ما موظفیم برای دستگاه‌های اجرایی مانند بنیاد مسکن و حمل و نقل و برخی دستگاه‌های که پروژه‌های نیمه تمام دارند بودجه تعریف کنیم.

 

میرغضنفری از ادارات جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب و راهداری و بنیاد مسکن خواست تنها به اعتبارات شهرستانی اکتفا نکرده و سعی کنند از منابع دیگر جذب اعتبار داشته باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: مدیران برای جلوگیری از برگشت و کاهش بودجه شهرستان از ادارات کل ادامه کار را پیگیری کنند.

 

کد خبر 1076858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha