هیچ گونه تخلف انتخاباتی در شهرستان جهرم صورت نگرفته است

شفیعیان گفت: در انتخابات اخیر هیچ گونه تخلف در شهرستان جهرم صورت نگرفت و انتخابات در کمال آرامش و سلامت به نحو مطلوب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (یکشنبه ۲۷ تیر) در دیدار اعضای هیات نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان جهرم ضمن گرامی داشت فرا رسیدن سالروز تأسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان به عنوان یکی از نهاد‌های مهم و اساسی نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره براساس قانون اساسی و احکام شرع مقدس اسلام در حراست از قانون و صیانت از جمهوریت و پاسداری از اسلامیت جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی کرده است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: از مهم‌ ترین وظایف این نهاد نظارت بر تدوین قوانین و تطبیق مصوبات شورای اسلامی با قانون اساسی و شریعت اسلام و نظارت فرایند انتخابات کشور است.

 

وی از عملکرد هیات نظارت شورای نگهبان جهرم در امر برگزاری انتخابات دوره گذشته و اخیر تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: با همکاری های صورت گرفته از سوی هیات نظارت شاهد برگزاری انتخاباتی در کمال آرامش و صحت و سلامت و با حضور پرشور مردم بودیم.

 

شفیعیان، ایفای نقش شورای نگهبان در راستای حضور مردم در انتخابات را از اولویت ها برشمرد و اضافه کرد: براساس بررسی های انجام شده در سطح شهرستان در انتخابات اخیر با نظارت دقیق و همکاری فی مابین عوامل اجرایی و نظارت در شهر و بخش های تابعه در زمان فعالیت شعب اخذ رای، هیچ گونه تخلف انتخاباتی صورت نگرفت و در کمال آرامش و سلامت انتخابات به نحو مطلوب برگزار شد.

 

به گزارش شبستان،‌ در پایان معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اهداء لوح سپاس از رئیس و اعضای هیات نظارت و بازرسی شورای نگهبان شهرستان و بخش های تابعه تقدیر کرد.

کد خبر 1076871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha