ممنوعیت فعالیت تالارهای پذیرایی و رستوران ها در شهرستان های با وضعیت قرمز

تهوری گفت: با توجه به قرار گرفتن تعدادی از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونایی و روند افزایشی تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹، فعالیت تالارهای پذیرایی و رستوران ها در شهرستان های با وضعیت قرمز ممنوع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی تهوری» امروز (۲۸ تیر) به خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: با توجه به قرار گرفتن تعدادی از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونایی و روند افزایشی تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹، و با عنایت به مصوبات ستاد ملی کرونا و ستاد کرونای استان فعالیت تالارهای پذیرایی و رستوران‌ها به صورت پذیرش مهمان ممنوع می باشد و فقط می توانند بصورت بیرون بر با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: با توجه به ضرورت و اهمیت سلامت مردم به جهت جلوگیری و کنترل انتشار ویروس کرونا، تمام واحدهای صنفی مجاز به فعالیت نیز در کل استان بیش از پیش موظف به رعایت پروتکل های و عدم پذیرش مشتری بدون ماسک می باشند.


 
وی با اشاره به اینکه بازرسان سازمان، اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی و اماکن بر فعالیت واحدهای صنفی در دو شیفت صبح و عصر نظارت دارند، افزود: در صورت فعالیت باشگاه‌های ورزشی و پذیرش مهمان در رستوران‌ها و تالارهای پذیرایی واحدهای مذکور ضمن اعمال تخلف، توسط پلیس اماکن پلمپ خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در واحدهای صنفی الزامی است، خاطرنشان کرد: متصدیان واحدهای صنفی از ارائه خدمت و فروش کالا به مشتریان فاقد ماسک و کسانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند در واحد صنفی خودداری نمایند.

 

تهوری تاکید کرد: در صورت عدم استفاده متصدی واحد صنفی و مشتری از ماسک، متخلفان به اتهام عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به تعزیرات معرفی خواهند شد.

 

وی اظهار امیدواری کرد که هرچه زودتر با همراهی همه مردم و اصناف روند ابتلاء به بیماری کاهش یابد و فعالیت واحدهای مذکور از سر گرفته شود.

 

 

کد خبر 1076970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha