دوره های حرفه آموزی در اوقات فراغت تابستان برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی هنری تربیت طبس گفت: دوره های حرفه آموزی در کانون با همکاری فنی و حرفه ای شهرستان طبس در حال برگزاری است و در پایان برای شرکت کنندگان در این دوره ها کارت مهارت صادر خواهد شد.

«علی گوهری مقدم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری تربیت طبس برای اوقات فراغت تابستان برنامه های مختلفی را در نظر گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری تربیت طبس در ادامه بیان کرد: برگزاری دوره های مهارت زندگی، حرفه آموزی و روان خوانی قرآن کریم و کلاس های ورزشی در دستور کار کانون تربیت طبس برای اوقات فراغت تابستان قرار گرفته است.

 

وی در خصوص دوره های حرفه آموزی گفت: این دوره ها با همکاری فنی و حرفه ای شهرستان طبس در حال برگزاری است و در پایان برای شرکت کنندگان در این دوره کارت مهارت صادر خواهد شد و حدود 65 نفر در رشته های ساختمانی این دوره ها شرکت کردند.

 

گوهری مقدم ادامه داد: یک کارگاه بلوک زنی برای خانواده زندانیان شهرستان طبس توسط این کانون راه اندازی خواهد شد و درآمد آن به خود این افراد تعلق خواهد گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری تربیت طبس در خصوص دوره های مهارت های زندگی عنوان کرد: در این دوره ها افراد بالای 18 سال می توانند شرکت کنند و در این دوره ها به هفت مهارت مهم زندگی از جمله خشم و خودکنترلی پرداخته می شود.

 

وی در پایان با بیان اینکه کانون تربیت به دنبال برگزاری دوره های اشتغال است، افزود: با مشارکت خیرین در مرحله اول مواد اولیه برای تهیه محصولات صنایع دستی به صورت رایگان در اختیار علاقمندان می دهیم و بازار فروش نیز برای این افراد پیدا می کنیم.

کد خبر 1076977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha