از ویزیت رایگان هلال احمر تا توزیع بسته های غذایی در روستاهای یحیی آباد و امام کندی زنجان

اسکندری از ویزیت رایگان اهالی روستای امام کندی محروم خبرداد و گفت: ۵۰ بسته سبد غذایی نیز در این روستای محروم و روستای کم برخوردار یحیی آباد میان خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هلال احمر با رویکرد دستگیری از نیازمندان و مستمندان و بهره گیری از توان و ظرفیت خیرین، در مسیر تحقق اهداف و برنامه های خیرخواهانه اقدام به توزیع سبدهای غذایی برای خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا در سالجاری کرده است.

 

عبداله اسکندری خاطرنشان کرد: دستگیری از مستمندان و انفاق به نیازمندان از خصلت های مومنان به شمار می رود و این مهم در دین اسلام مورد توجه جدی بوده و کمک به نیازمندان در کنار سایر اعمال دینی یکی از برجسته ترین عبادت های مسلمانان و مورد تاکید در دین مبین اسلام است.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان گفت: در این راستا با همت داوطلبان و خیرین این شهرستان بیش از 50 بسته معیشتی درمیان خانواده های کم برخوردار روستاهای یحیی آباد و امام کندی توزیع شد.

 

وی از اجرای طرح کاروان سلامت در روستای امام کندی خبرداد و گفت: این طرح با هدف کمک به بهبود سطح سلامت، ارتقاء کیفیت زندگی، ایجاد زمینه سلامت در این روستا اجرا شد.

 

اسکندری یادآور شد: ویزیت و ارائه داروی رایگان برای 100 نفر از ساکنان روستای امام کندی از خدمات کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان بود.

 

وی ادامه داد: در کنار خدمات معیشتی و سلامت، تیم سحر "سفیران سلامت روانی" نیز در حاشیه این برنامه ها اقدام به توزیع لوازم التحریر برای کودکان در روستا کردند و با آنان برای ساعاتی هم بازی شدند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان زنجان گفت: اقدامات و خدمات خیرخواهانه، انسان دوستانه و بی منت هلال احمر در جهت کاهش آلام هموطنان در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان ادامه دارد.

کد خبر 1076993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha