شهربازی سرپوشیده شیروان ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سرپرست شهرداری شیروان گفت: شهربازی سرپوشیده شیروان ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

«مرتضی رضوانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: عملیات احداث شهربازی سرپوشیده شیروان واقع در پارک کوثر این شهر ابتدای سال جاری شروع شد که اینک 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 

سرپرست شهرداری شیروان اضافه کرد: مساحت شهربازی سرپوشیده دو هزار مترمربع و شهربازی روباز هزار متر مربع است که 49 وسایل بازی به‌روز و جدید را خواهد داشت که عملیات احداث آن توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در دست اجرا است.

 

رضوانی بیان کرد: با توجه به اینکه شیروان دومین شهر پرجمعیت استان است و از سویی نیاز شهرستان به شهربازی در کنار مجموعه پارک آبی، پارک کوثر به عنوان یکی از موقعیت های فرهنگی، گردشگری ظرفیت خوبی است تا مسافران و گردشگران از آن استفاده کنند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر مساحت فضاي سبز شهري شيروان 145 هكتار است، خاطرنشان کرد: اين مساحت شامل پارك ها، بلوارها، گلدان هاي قرار گرفته در بلوار و درختان منزل مي باشد كه 20 درصد فضاي سبز شهري شيروان درختان منزل و فضاي سبز در حياط ها است.

 

رضوانی با بيان اينكه استاندارد سرانه فضاي سبز به ازاي هر نفر 11 متر مربع است، تصریح كرد: سرانه فضاي سبز در شيروان به ازاي هر نفر 16 متر مربع است كه هر سال با برنامه ها و اقدامات انجام شده به فضاي سبز شهري شيروان اضافه خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1077019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha